HOME

>> Saturday, October 31, 2009

はじめまして わたしあMANNです。

わたしわ 21歳です。
わたしわ Penangからきました。
わたしわ UTARの 学生です。
どうぞよろしく おねがいします。
わたしわ きまわ うちです。
BMのてんきは雨です。涼しい。
わたしわ 疲れました
おなかが すきました

hehe...
show off my Japanese..
Paiseh neh...


TO DO LIST
1) attend buddy birthday party
2) balik rumah tidur
3) Sunday spend time with family
4) Take IC and do passport

0 comments:

About This Blog

This blog is about daily life which happened on me...
It is can be say is a nonsense and boring blog...

Followers

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP